wtorek, 9 czerwca 2015

X

 X







Pamiętajcie o komentarzu!
luv

3 komentarze:

  1. No cóż, w moim przypadku dopiero po jakimś czasie dowiedziałam się, że wszyscy uważają mnie za dziwną. Na szczęście pozytywnie dziwną, bo podobno ktośtam mnie lubi :D Ale w każdym razie ja się nie spieszę z oceną samej siebie, chociaż lubię walczyć ze swoimi wadami (wychodzi mi to raczej z marnym skutkiem, ale nie zamierzam się poddać)!
    Ja także zachowuję się inaczej w różnych środowiskach, chociaż i tak wszyscy (ja naprawdę nie wiem czemu! Przecież zachowuję się normalnie!) kojarzą mnie jako tę aspołeczną wariatkę. A rodzice kochajo mnie i tak!
    PS: Wydaję mi się, że tekst byłby czytelniejszy gdybś czasem wrzucała akapity. I tak co prawda bardzo przyjemnie się go czyta, bo masz mega lekkie pióro, ale odrobina perfekcjonizmu nigdy nie zaszkodzi :) Oczywiście sorry za takie wtrącenie, ale zawsze zwracam na takie rzeczy uwagę, a jak uznasz, że ten komentarz jest bezdennie głupi, to po prostu go zignorujesz (a przynajmniej mam nadzieję, ze nie urażę Cię swoim wtrącaniem wielgachnego (serio ogromnego) nosa w nie swoje sprawy :) Oprócz tego wszystko super!
    PS2: Komentarz trochę znikąd, ale masz łądne dłonie i paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O! Dziękuję za taki komentarz. Cenię sobie, że ktoś napisze więcej niż "Fajny post (link do bloga)". Następnym razem zwrócę uwagę na akapity. No i dziękuję jeszcze raz, tym razem za komplement na temat paznokci i dłoni. :D

      Usuń
  2. Zahcowanie innym ludzi jest bardzo ciekawe. Z resztą ja na swoje zwracam bardzo uwagę :)
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń